Rozszerzona gwarancja - nawet do 5 lat!
 

Rozszerzona gwarancja - nawet do 5 lat!

Skorzystaj z usługi Rozszerzonej Gwarancji i ciesz się wsparciem serwisowym, niezbędnymi naprawami, a nawet wymianą sprzętu na nowy już po upływie standardowej gwarancji oferowanej przez Producenta.

Rozszerzona Gwarancja to dla Ciebie

Gwarancja bezpłatnej naprawy

Gwarancja bezpłatnej naprawy w profesjonalnym serwisie

Pewność wymiany

Pewność wymiany na nowy produkt, gdy naprawa jest niemożliwa

Serwis D2D

Serwis D2D - proces naprawy bez konieczności wychodzenia z domu

Profesjonalne wsparcie

Profesjonalne wsparcie w zakresie eksploatacji sprzętu

Zyskaj pewność naprawy lub wymiany urządzenia w przypadku awarii nawet do 5 lat

Pozwól sobie na komfort spokojnego użytkowania wybranego urządzenia

Zyskaj pewność naprawy lub wymiany urządzenia
Rozszerzona Gwarancja do 3 lat

Rozszerzona Gwarancja do 3 lat

Dodatkowy rok profesjonalnej opieki serwisowej po upływie dwuletniego okresu ochrony producenta. Zyskujesz pełne 3 lata gwarancji na zakupiony sprzęt.

Rozszerzona Gwarancja do 5 lat

Rozszerzona Gwarancja do 5 lat

Dodatkowe 2 lub 3 lata profesjonalnej opieki serwisowej po upływie trzy lub dwuletniego okresu ochrony producenta. Zyskujesz nawet 5 lat gwarancji na zakupiony sprzęt.

Jak przedłużyć gwarancję?

Rozszerzona Gwarancja do 5 lat

Wybierz interesujące Cię urządzenie - oczyszczacz lub nawilżacz powietrza

Rozszerzona Gwarancja do 5 lat

Dodaj produkt do koszyka i wybierz opcję dodatkowej gwarancji w odpowiednim wariancie

Rozszerzona Gwarancja do 5 lat

Opłać zamówienie i ciesz się bezpiecznym użytkowaniem przez lata

Rozszerzona Gwarancja w LoveAir - dlaczego warto?

Koszt Rozszerzonej Gwarancji jest mniejszy niż większości jednorazowych napraw - nie tylko zyskujesz pewność profesjonalnie wykonanej usługi naprawy, ale również oszczędzasz czas i pieniądze.

Rozszerzona Gwarancja w LoveAir

Zobacz jakie to proste

Zapewniamy wygodną formę obsługi Door-2-Door, w której nie musisz nawet wychodzić z domu. Wyślemy kuriera, który odbierze od Ciebie urządzenie, a po wykonaniu naprawy odeślemy je do Ciebie - wszystko na nasz koszt.

Rozszerzona Gwarancja w LoveAir obejmuje również wymianę sprzętu, jeśli więc naprawa nie będzie możliwa, otrzymasz nowy produkt o wartości równoważnej dla zakupionego urządzenia.

Najczęściej zadawane pytania
ukryj pokaż
Ile kosztuje przedłużenie gwarancji w sklepie LoveAir?
Koszt przedłużenia jest zależny od wartości produktu i wybranego wariantu. Dokładną kwotę znajdziesz na karcie produktu.
ukryj pokaż
Kiedy produkt jest naprawiany, a kiedy wymieniany?
Zawsze podejmujemy próbę naprawy w profesjonalnym serwisie. Koszty naprawy pozostają po naszej stronie. Urządzenie jest wymieniane na nowe, jeżeli naprawa jest niemożliwa lub nieopłacalna. Decyzje podejmujemy na podstawie ekspertyzy przeprowadzonej przez serwis.
ukryj pokaż
Czy mogę zrezygnować z Rozszerzonej Gwarancji?
Tak. Istnieje możliwość rezygnacji w ciągu 14 dni od zawarcia umowy (zakupu urządzenia). W tym celu należy przesłać pisemne odstąpienie od umowy wraz z kopią dokumentu sprzedaży drogą pocztową na adres do doręczeń (ul. Karola Bunscha 18, 30-392 Kraków) lub mailową pod adres biuro@loveair.pl.
ukryj pokaż
Co jest potwierdzeniem zakupu Rozszerzonej Gwarancji?
Staramy się dbać środowisko, dlatego do potwierdzenia wystarczy dokument zakupu, na którym wyróżniamy pozycję usługi przedłużonej gwarancji.
ukryj pokaż
Czego nie obejmuje Rozszerzona Gwarancja?
  • Wymiany części eksploatacyjnych, tj. filtrów, akumulatorów, uszczelek itp.
  • Następstw wynikających ze zużycia Towaru w czasie, np. zmian estetycznych, korozji.
  • Uszkodzeń wynikających z nieprawidłowej eksploatacji i/lub wykorzystywania Towaru w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem i zaleceniami podanymi przez Gwaranta lub Producenta (w tym instrukcji obsługi i innej dokumentacji związanej z Towarem).
  • Zniszczeń wynikających z umyślnego uszkodzenia.
  • Awarii i zabrudzeń wynikających z braku okresowego serwisowania urządzenia zgodnie z wytycznymi producenta dla Użytkownika zawartymi w instrukcji obsługi.
  • Usterek związanych z użytkowaniem lub pozostawieniem Towaru w nieodpowiednich warunkach (nadmierna wilgotność, zbyt wysoka lub zbyt niska temperatura, nieodpowiednie nasłonecznienie itp.).
  • Uszkodzeń wynikających z samowolnych (dokonanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby) napraw, modyfikacji, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych Towaru.
  • Uszkodzeń powstałych na skutek podłączenia dodatkowego wyposażenia, innego niż zalecane przez Gwaranta lub Producenta.
  • Usterek związanych z nieprawidłowym napięciem zasilania Towaru.
ukryj pokaż
Gdzie znajdę opis warunków Rozszerzonej Gwarancji?
Możesz zapoznać się z nim tutaj: https://loveair.pl/regulamin-rozszerzonej-gwarancji.